مراجعين محترم؛
بدين وسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشكي لرستان به آگاهي عزيزان مي رسد:
2. امكان تماس با مركز ملي پاسخگويي و رسيدگي به شكايات بهداشتي درماني با شماره تماس ۱۶۹۰ و مركز پاسخگويي سلامت با شماره تماس۱۴۹۰ و مركز پاسخگويي پزشك خانواده ۱۵۹۰ فراهم است.
موارد قابل طرح در تماس با سامانه هاي تلفني :
*طرح شكايت يا مشكلات مربوط به اورژانس 115
*ارائه شكايات در زمينه بهداشت محيط ،بهداشت حرفه اي و طب كار
*دريافت مشاوره دارويي و يا اعلام مشكلات تامين دارو
*طرح مشكلات مربوط به پذيرش و رسيدگي به بيمار
*طرح شكايات بيش دريافت پزشكان و يا مراكز بهداشتي درماني
3. حوزه پاسخگويي
ميز خدمت براي اطلاع و راهنمايي مراجعين از خدمت هاي الكترونيكي و غيرالكترونيكي راه اندازي گرديده است.
4. به محض ثبت درخواست كد رهگيري و رمز براي درخواست كننده ايجاد مي شود و از طريق
كد پيگيري ميتوانند نسبت به پيگيري درخواست خود اقدام نمايند.جهت بهره مندي از خدمات تفكيك شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بيمارستان، دانشكده، معاونت و...) مراجعه نماييد.
5. براي برقراري ارتباط با رياست دانشگاه از طريق منوي ارتباط با ما در وبگاه رياست و روابط عمومي- منوي روابط عمومي اقدام فرماييد و براي برقراري ارتباط با ساير حوزه ها به بخش ارتباط با ما در وبگاه مربوطه مراجعه فرماييد
6. اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت 7 روز هفته و 24 ساعته در دسترس متقاضيان گرامي مي باشد.
7. اطلاعات خصوصي كه از اين طريق وصول ميگردد، دراختيارعموم قرارنميگيرد.