چهارشنبه،20 آذر 1398 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • بيانيه توافق سطح خدمات

       مراجعين محترم؛

       
      بدين وسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشكي لرستان به آگاهي عزيزان مي رسد:
       
      ۱-  اين تارنما مجهز به امكان دريافت درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش
       
      اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات، و تكميل فرم درج شكايات يا فرم الكترونيكي ثبت شكايات در وبگاه اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات منوي پاسخگويي به شكايات مي باشد ؛ همچنين امكان تماس با مركز ملي پاسخگويي و رسيدگي به شكايات بهداشتي درماني ۱۶۹۰ و مركز پاسخگويي سلامت۱۴۹۰و مركز پاسخگويي پزشك خانواده ۱۵۹۰  فراهم است.
       
      ۲-  حوزه پاسخگويي ميز خدمت -  براي برقراري ارتباط با رياست دانشگاه از طريق منوي ارتباط با ما در وبگاه رياست و روابط عمومي- منوي روابط عمومي اقدام فرماييد و براي برقراري ارتباط با ساير حوزه ها به بخش ارتباط با ما در وبگاه مربوطه مراجعه فرماييد.
       
      ۳- به محض ثبت درخواست سعي ميگردد در كوتاه ترين زمان نتيجه پيگيري مطرح شده به متقاضي اعلام گردد.
       
      ۴- جهت بهره مندي از خدمات تفكيك شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بيمارستان، دانشكده، معاونت و...) مراجعه نماييد.
       
      ۵ - اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي مي باشد، 






دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 21796179 آخرین به روزرسانی: 19 آذر 1398

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.89293217658997 seconds.
memoryUsage : 5736Kb