يکشنبه،06 فروردين 1402 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • بيانيه توافق سطح خدمات
      مراجعين محترم؛
       
      بدين وسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشكي لرستان به آگاهي عزيزان مي رسد:
       
      1. اين تارنما مجهز به امكان دريافت درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات، و تكميل فرم درج شكايات يا فرم الكترونيكي ثبت شكايات در وبگاه اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات منوي پاسخگويي به شكايات مي باشد ؛ 
      2. امكان تماس با مركز ملي پاسخگويي و رسيدگي به شكايات بهداشتي درماني با شماره تماس  ۱۶۹۰ و مركز پاسخگويي سلامت با شماره تماس۱۴۹۰ و مركز پاسخگويي پزشك خانواده ۱۵۹۰  فراهم است.
       موارد قابل طرح در تماس با سامانه هاي تلفني :
      *طرح شكايت يا مشكلات مربوط به اورژانس 115
      *ارائه شكايات در زمينه بهداشت محيط ،بهداشت حرفه اي و طب كار
      *دريافت مشاوره دارويي و يا اعلام مشكلات تامين دارو
      *طرح مشكلات مربوط به پذيرش و رسيدگي به بيمار
      *طرح شكايات بيش دريافت پزشكان و يا مراكز بهداشتي درماني
       
      3. حوزه پاسخگويي ميز خدمت براي اطلاع و راهنمايي مراجعين از خدمت هاي الكترونيكي و غيرالكترونيكي راه اندازي گرديده است.
      4. به محض ثبت درخواست كد رهگيري و رمز براي درخواست كننده ايجاد مي شود و از طريق كد پيگيري ميتوانند نسبت به پيگيري درخواست خود اقدام نمايند.جهت بهره مندي از خدمات تفكيك شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بيمارستان، دانشكده، معاونت و...) مراجعه نماييد.
      5. براي برقراري ارتباط با رياست دانشگاه از طريق منوي ارتباط با ما در وبگاه رياست و روابط عمومي- منوي روابط عمومي اقدام فرماييد و براي برقراري ارتباط با ساير حوزه ها به بخش ارتباط با ما در وبگاه مربوطه مراجعه فرماييد
       
      6.  اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت  7 روز هفته و 24 ساعته در دسترس متقاضيان گرامي مي باشد.
       
      7. اطلاعات خصوصي كه از اين طريق وصول مي‏گردد، دراختيارعموم قرارنمي‌گيرد.

       

       






دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 27653481 آخرین به روزرسانی: 06 فروردين 1402

پشتيباني افراد كم توان

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
كانال ايتا دانشگاه
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
دستور العمل بروزرساني سايت
فرم مشاركت الكترونيكي شهروندان در فرآيندها و تصميمات
فروم گفتگوي دانشگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.77744197845459 seconds.
memoryUsage : 7574Kb