سه شنبه،16 خرداد 1402 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • بيانيه توافق سطح خدمت

      1 اين تارنما مجهز به امكان ثبت و پيگيري درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و يا بخش تماس با ما يا براي ثبت شكايات از طريق سامانه ثبت شكايت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا مي باشد.

      ۲- حوزه پاسخگويي ميز خدمت براي اطلاع و راهنمايي مراجعين از خدمت هاي الكترونيكي و غيرالكترونيكي راه اندازي گرديده است. همچنين جهت ارتباط با رياست و معاونين به صفحه ارتباط با رياست و معاونين مراجعه فرماييد. نظرات سازنده شما براي افزايش كيفيت ارائه خدمات و در صورت لزوم اصلاح فرآيندها موثر خواهد بود در صورت امكان در نظرسنجي ميز خدمت الكترونيكي ما مشاركت فرماييد.

      ۳- به محض ثبت درخواست كد رهگيري و رمز براي درخواست كننده ايجاد مي شود و از طريق رديابي نامه در دبيرخانه ميتوانند نسبت به پيگيري درخواست خود اقدام نمايند.

      ۴- اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس مراجعين گرامي مي باشد. در صورت بروز هرگونه اشكال و نقض فني اطلاع رساني خواهد شد.

      ۵- در صورت تمايل براي بهبود كيفيت ارائه خدمات در اين تارنما خواهشمند است در نظرسنجي تارنما شركت فرماييد.
       







دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 27909363 آخرین به روزرسانی: 15 خرداد 1402

پشتيباني افراد كم توان

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
كانال ايتا دانشگاه
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
دستور العمل بروزرساني سايت
فرم مشاركت الكترونيكي شهروندان در فرآيندها و تصميمات
فروم گفتگوي دانشگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.87799000740051 seconds.
memoryUsage : 5936Kb