1 اين تارنما مجهز به امكان ثبت و پيگيري درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و يا بخش تماس با ما يا براي ثبت شكايات از طريق سامانه ثبت شكايت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا مي باشد.
۲- حوزه پاسخگويي ميز خدمت براي اطلاع و راهنمايي مراجعين از خدمت هاي الكترونيكي و غيرالكترونيكي راه اندازي گرديده است. همچنين جهت ارتباط با رياست و معاونين به صفحه ارتباط با رياست و معاونين مراجعه فرماييد. نظرات سازنده شما براي افزايش كيفيت ارائه خدمات و در صورت لزوم اصلاح فرآيندها موثر خواهد بود در صورت امكان در نظرسنجي ميز خدمت الكترونيكي ما مشاركت فرماييد.
۳- به محض ثبت درخواست كد رهگيري و رمز براي درخواست كننده ايجاد مي شود و از طريق رديابي نامه در دبيرخانه ميتوانند نسبت به پيگيري درخواست خود اقدام نمايند.
۴- اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس مراجعين گرامي مي باشد. در صورت بروز هرگونه اشكال و نقض فني اطلاع رساني خواهد شد.
۵- در صورت تمايل براي بهبود كيفيت ارائه خدمات در اين تارنما خواهشمند است در نظرسنجي تارنما شركت فرماييد.