چهارشنبه،26 خرداد 1400 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • اطلاعيه معاون آموزشي دانشگاه در خصوص نحوه فعاليتهاي آموزشي از تاريخ 99/09/01 لغايت 99/09/14
      كد اطلاعيه: 4947
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      تعداد بازديد: 922

      اطلاعيه معاون آموزشي دانشگاه در خصوص نحوه فعاليتهاي آموزشي از تاريخ 99/09/01 لغايت 99/09/14

       با توجه به مصوبات ستاد ملي كرونا و شرايط موجود فعاليت معاونت آموزشي دانشگاه و دانشكده هاي تابعه از تاريخ ۹۹/۹/۱ تا پايان محدويت هاي اعلام شده به شرح ذيل جهت اجرا ابلاغ مي گردد:
      ۱- با توجه به اينكه مقرر گرديده هرگونه آموزش صرفا به صورت مجازي و آنلاين برگزار گردد، لذا كليه دانشكده ها تعطيل بوده و صرفا كاركناني كه براي حفاظت فيزيكي و تاسيسات و سامانه هاي الكترونيك ضروري باشند حضور خواهند يافت. بديهي است در ايام مذكور آموزش ها و آزمونهاي مجازي طبق برنامه قبلي برگزار خواهد شد.
      ۲- در خصوص حضور اعضاي هيات علمي باليني با هماهنگي معاون آموزشي بيمارستان و  رييس بخش مربوطه تصميم گيري خواهد شد.
      ۳- اعضاي هيات علمي علوم پايه مشروط به اينكه استفاده از اين بخشنامه ، تداخلي در تدريس غير حضوري ايشان نداشته باشد، با موافقت رئيس دانشكده مي توانند از مصوبات دولت بهره مند گردند.
      ۴- حضور دانشجويان در دانشكده ها تابع مصوبات ستاد ملي كرونا بوده و الزامي نمي باشد.
      ۵- صرفا دانشجويان كارورزي پزشكي و رزيدنتي بنابر نظر رياست دانشكده و معاون آموزشي بيمارستان مي بايست در محل كار حضور داشته و در صورت لزوم از خوابگاه استفاده نمايند.
      ۶- مديران محترم مي بايست ترتيبي اتخاذ نمايند كه با پيش بيني تمهيدات لازم و عدم ايجاد وقفه در ارائه خدمات به ارباب رجوع بويژه خدمات ضروري، كليه خدمات را با حضور حداكثر يك سوم كاركنان ارائه نمايند و تا دو سوم كاركنان را از طريق دوركاري با اولويت كاركنان مبتلا به بيماري هاي زمينه اي و خاص و مادران باردار و داراي فرزند زير ۶ سال از حضور در محل كار معاف نمايند
      ۷- تعيين روزهاي حضور كارمندان در محل كار بر عهده مدير مربوطه است
      ۸- دوركاري به منزله تعطيلي نبوده و كليه كارمندان در طول ايام دوركاري ملزم به ارائه خدمت از منزل به صورت الكترونيكي در تمامي ساعات اداري بوده  و مي بايست به صورت انكال به مدير مربوطه خود پاسخگو باشند.
      ۹- در كليه وضعيت هاي ۳ گانه هشدار، ماموريت هاي اداري غيرضروري لغو و واحدهاي تابعه موظفند از اعزام كاركنان خود به ماموريت هاي اداري غيرضروري خودداري نمايند.
      تلفن هاي ضروري حوزه معاونت آموزشي جهت تماسهاي ضروري
      1-خانم زهرا ساكي، كارشناس تحصيلات تكميلي و مقاطع دكتراي حرفه اي 09168483940
      2-خانم رضوان باطبي، كارشناس خدمات آموزشي مقاطع دكتراي حرفه اي 09163672868
      3-خانم فرشته دلفان، كارشناس خدمات آموزشي مقاطع كارشناسي 09165537420
      4-آقاي مسعود فرهادي نيا، سرپرست اداره دانش آموختگان 09168496177
      5-خانم ناهيد سليماني، مسئول سامانه هم آوا 09163674379
      6-آقاي بهمن راد، مسئول IT معاونت آموزشي 09373688118
       
      دكتر صديقه ندري
       معاون آموزشي دانشگاه





دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 25187241 آخرین به روزرسانی: 25 خرداد 1400

پشتيباني افراد كم توان

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
كانال ايتا دانشگاه
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
دستور العمل بروزرساني سايت
فرم مشاركت الكترونيكي شهروندان در فرآيندها و تصميمات
فروم گفتگوي دانشگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.0934250354767 seconds.
memoryUsage : 8628Kb