شرح خدمت : ثبت نام اينترنتي مرحله ايي از ثبت نام دانشجويان جديدالورود دلنشگاه است كه پذيرفته شدگان مي بايست به سامانه اينترنتي به آدرسr مراجعه و نسبت به آپلود مدارك مورد نياز ثبت نام ، اقدام نمايند پس از بررسي توسط كارشناسان اداره خدمات آموزشي ، در صورت تكميل مدارك درخواستي ، مي بايست برگه تاييديه ثبت نام اينترنتي پرينت و در روز ثبت نام حضوري به همراه داشته باشند. در غير اينصورت نسبت به تكميل مدارك و ارسال مجدد آن اقدام نمايند. پذيرفته شدگان تحصيلات تكميلي دانشگاه در ابتداي هر سال تحصيلي موظف به ارايه مدارك و ثبت نام در دانشگاه مي باشند. سامانه الكترونيكي ثبت نام دانشگاه جهت صرفه جويي در زمان، هزينه رفت و آمد و اقامت پذيرفته شدگان طراحي و اجرا شده است به گونه اي كه پذيرفته شدگان در دورترين نقاط ايران از طريق اين سامانه و با اتصال به اينترنت نسبت به ارايه مدارك اقدام مي نمايند و پس از رفع نقايص احتمالي ثبت نام خود در بازه هاي زماني تعيين شده توسط دانشگاه نسبت به ارايه اصل مدارك ثبت نام خود اقدام مي نمايند. اين سامانه باعث شده است تا زمان ثبت نام حضوري و ارايه مدارك از تقريبا ده روز ( در ثبت نام سنتي ) تبديل به حداقل نيم ساعت و حداكثر چند ساعت اداري شده است.
پيشنهاد و انتقاد در باره خدمت
نظرسنجي در باره خدمت
طرح شكايت
دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان
مقالات articles 2018 2017 2016 2015 2014