سه شنبه،16 خرداد 1402 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • رسيدگي و پاسخگويي به شكايات مردمي
      شناسنامه خدمت : ۱۶۰۶۱۰۱۲۱۰۳
      عنوان خدمت : رسيدگي و پاسخگويي به شكايات مردمي
      نوع خدمت : خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به ديگر دستگاه هاي دولتي (G2G)
       شناسنامه
       
      شناسنامه288.3  کيلوبايت
      لینک : https://b2n.ir/h13801
      ساعات ارایه خدمت : ساعات اداري كليه ايام هفته
      نحوه دسترسی : درخواست خدمت: حضوري- الكترونيكي(فرم ثبت شكايت در پورتال معاونت )
      آدرس الكترونيكي خدمت: فرم ثبت شكايت
      مدارک مورد نیاز : شاكي بايد تمام مدارك و مستندات موجود در پرونده كه قصور يا خطاي پزشكي را اثبات مي كند جهت ضميمه شكايت به همراه خود داشته باشد.
      آدرس محل ارایه : لرستان خرم آباد خيابان معلم ، ميدان شهيد انوشيروان رضايي ، دانشگاه علوم پزشكي -معاونت درمان
      شخص مسئول پاسخگویی خدمت : معاون محترم درمان و كليه حوزه هاي تحت پوشش ايشان
      متوسط زمان : حداكثر 2 بار
      تعداد بار مراجعه حضوری : بر اساس نوع شكايت ولي حدودا 20روز
      هزینه : رايگان
      تلفن : 06633300661-5
      سایر موارد :

       به منظور افزايش رضايت و تكريم ارباب رجوع، حوزه نظارت بر مراكز سرپايي و بستري، به شكايات و نارضايتي مراجعين از مراكز درمان سرپايي و بستري رسيدگي مي نمايد. به اين منظور جهت رسيدگي به شكايت، شاكي مي‌تواند شرح ماوقع را بصورت كتبي با ثبت شماره تلفن تحويل دبيرخانه نمايد و يا با شماره 190 تماس گرفته و شكايت خود را ثبت نمايد. بعد از مشاهده شكايت توسط رئيس محترم اداره نظارت، شكايت جهت بررسي كامل و پاسخگويي به شاكي، به كارشناس مربوطه ارجاع مي شود.

       


      عنوان زيرخدمت :
      مراجعين اداره نظارت بر دو گونه اند .
      الف) متقاضيان خدمت كه درخواست خود را بطور كتبي(شكايت) به دبيرخانه معاونت تقديم  كرده و بعد از بررسي شكايت پاسخ شفاهي يا كتبي يا ارجاع به نظام پزشكي كمتر از 20 روز به شاكي ارائه ميشود . 
      ب) افراد يا موسسات  متخلف كه به تخلف آنها رسيدگي و براي تذكر يا اخذ تعهد يا اجراع به مراجع قضايي به  معاونت احضار ميشوند . (بصورت غير الكترونيكي)

      توافق سطح خدمت :
       بيانيه توافق سطح خدمت
       
      گردش كار60.68  کيلوبايت
      گردش كار66.23  کيلوبايت

      پيشنهاد و انتقاد در باره خدمت


      نظرسنجي در باره خدمت


      طرح شكايت


      تاريخ ايجاد : ۱۴۰۰/۰۴/۱۶



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 27909322 آخرین به روزرسانی: 15 خرداد 1402

پشتيباني افراد كم توان

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
كانال ايتا دانشگاه
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
دستور العمل بروزرساني سايت
فرم مشاركت الكترونيكي شهروندان در فرآيندها و تصميمات
فروم گفتگوي دانشگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.52011799812317 seconds.
memoryUsage : 6605Kb