شناسنامه خدمت :
|
۱۶۰۶۱۰۱۲۱۰۳
|
عنوان خدمت :
|
رسيدگي و پاسخگويي به شكايات مردمي
|
نوع خدمت :
|
خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به ديگر دستگاه هاي دولتي (G2G)
|
|
شناسنامه | |  | |
|
لینک :
|
https://b2n.ir/h13801
|
ساعات ارایه خدمت :
|
ساعات اداري كليه ايام هفته
|
نحوه دسترسی :
|
درخواست خدمت: حضوري- الكترونيكي(فرم ثبت شكايت در پورتال معاونت )
آدرس الكترونيكي خدمت: فرم ثبت شكايت
|
مدارک مورد نیاز :
|
شاكي بايد تمام مدارك و مستندات موجود در پرونده كه قصور يا خطاي پزشكي را اثبات مي كند جهت ضميمه شكايت به همراه خود داشته باشد.
|
آدرس محل ارایه :
|
لرستان خرم آباد خيابان معلم ، ميدان شهيد انوشيروان رضايي ، دانشگاه علوم پزشكي -معاونت درمان
|
شخص مسئول پاسخگویی خدمت :
|
معاون محترم درمان و كليه حوزه هاي تحت پوشش ايشان
|
متوسط زمان :
|
حداكثر 2 بار
|
تعداد بار مراجعه حضوری :
|
بر اساس نوع شكايت ولي حدودا 20روز
|
هزینه :
|
رايگان
|
تلفن :
|
06633300661-5
|
سایر موارد :
|
به منظور افزايش رضايت و تكريم ارباب رجوع، حوزه نظارت بر مراكز سرپايي و بستري، به شكايات و نارضايتي مراجعين از مراكز درمان سرپايي و بستري رسيدگي مي نمايد. به اين منظور جهت رسيدگي به شكايت، شاكي ميتواند شرح ماوقع را بصورت كتبي با ثبت شماره تلفن تحويل دبيرخانه نمايد و يا با شماره 190 تماس گرفته و شكايت خود را ثبت نمايد. بعد از مشاهده شكايت توسط رئيس محترم اداره نظارت، شكايت جهت بررسي كامل و پاسخگويي به شاكي، به كارشناس مربوطه ارجاع مي شود.
عنوان زيرخدمت :
مراجعين اداره نظارت بر دو گونه اند .
الف) متقاضيان خدمت كه درخواست خود را بطور كتبي(شكايت) به دبيرخانه معاونت تقديم كرده و بعد از بررسي شكايت پاسخ شفاهي يا كتبي يا ارجاع به نظام پزشكي كمتر از 20 روز به شاكي ارائه ميشود .
ب) افراد يا موسسات متخلف كه به تخلف آنها رسيدگي و براي تذكر يا اخذ تعهد يا اجراع به مراجع قضايي به معاونت احضار ميشوند . (بصورت غير الكترونيكي)
|
توافق سطح خدمت :
|
|