شناسنامه خدمت :
|
16021013100
|
عنوان خدمت :
|
صدور و تمديد پروانه موسسات پزشكي
|
نوع خدمت :
|
خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به كسب و كار (G2B) خدمت به ديگر دستگاه هاي دولتي (G2G)
|
|
شناسنامه | |  | |
|
لینک :
|
https://parvaneh.behdasht.gov.ir/publicpages
|
ساعات ارایه خدمت :
|
ساعات اداري كليه ايام هفته
|
نحوه دسترسی :
|
حضوري و آنلاين
|
مدارک مورد نیاز :
|
.كارت ملي 2.شناسنامه 3. شناسنامه اطلاعات هويتي فرد 4. گواهي عدم اعتياد از آزمايشگاه مرجع 5. گواهي هدم سوءپيشينه انتظامي براي پزشكان 6. گواهي دوره هاي مهارت هاي مورد نياز بر اساس نوع موسسه درخواست تاسيس داده شده 7. تصوير پروانه مطب 8. مدرك تحصيلي يا دانشنامه 9. مشخصات تماس در بهره برداري مشخصات ملكي 10. تاييديه معاونت فني در اختصاص ملك
|
آدرس محل ارایه :
|
تهران، ميدان صنعت، بلوار ايوانك، بين فلامك و زرافشان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي
|
شخص مسئول پاسخگویی خدمت :
|
نيكي پناهي 09167166581
|
متوسط زمان :
|
بر اساس مدت زمان تكميل مدارك توسط متقاضي در سامانه صدور پروانه ها متغير است
|
تعداد بار مراجعه حضوری :
|
يك بار جهت تحويل پروانه
|
هزینه :
|
هزينه هاي اخذ شده جهت انجام اين خدمات شامل هزينه هاي جانبي غير مرتبط از قبيل هزينههاي اخذ گواهي هاي عدم اعتياد، سوء پيشينه هاي انتظامي و كيفري و بازديد كارشناس بهداشت و تهيه نقشه و مدارك مي باشد و هزينههاي مرتبط با اخذ پروانه ها شامل صدور و تمديد پروانه
|
تلفن :
|
نيكي پناهي 09167166581
|
سایر موارد :
|
شرح خدمت :
فرآيند صدور پروانه موسسات درماني داراي 2 فصل عمده با اخذ مدارك متفاوت مي باشد كه شامل :
- صدور موافقت اصولي
- صدور پروانه هاي قانوني
در مرحله صدور موافقت اصولي بنا به نوع درخواست كه شامل بيش از 50 نوع موسسه و مركز پزشكي و پيراپزشكي ميتواند باشد، مدارك متقاضيان (حقيقي، حقوقي، دولتي و عمومي غير دولتي) اخذ و بعد از تكميل مدارك در كميسيون ماده 20 دانشگاه مطرح و بعد از تاييد در كميسيون، جهت درخواست ارائه گرديده، موافقت اصولي صادر ميشود بجز درخواستهاي تاسيس بيمارستان، مركز جراحي محدود و سرپايي، مركز تصويربرداري (و با عنايت به بخشنامه جديد) كليه درخواستهاي تاسيس مراكز مرتبط با سازمانها و نهادهاي عمومي غير دولتي و وابسته به نيروهاي مسلح كه كميسيونهاي ماده 20 وزارت مطرح و بعد از تاييد موافقت اصولي صادر ميگردد.
در مرحله صدور پروانههاي قانوني نيز كه شامل مراحل صدور پروانه هاي بهره برداري، مسئول فني، تغيير ساعت فعاليت، تغيير موسس، تغيير آدرس، افزايش يا كاهش بخش و تمديد پروانه بهره برداري و مسئول فني و ساير موارد مرتبط بعد از اخذ پروانه هاي بهره برداري ميباشد نيز مانند مرحله موافقت اصولي بعضي موارد در دانشگاه و ساير موارد در وزارت انجام ميگيرد.
پرداخت الكترونيكي: درحال حاضر فيش پرداختي آپلود مي شود توسط متقاضي . بزودي به درگاه متصل ميشود.
ارائه رسيد خدمت: پس از بررسي درخواست در كمسيون ماده 20 دانشگاه ، پروانه صادرمي شود.و رسيد زمان دار در سامانه قابل رويت مي باشد.
با نام كاربري و رمز امكان رصد متقاضي درخصوص مراحل انجام كار وجود دارد. شامل نمودار گردش كار و درج تاريخ
دريافت كد رهگيري: كد 6 رقمي به عنوان شماره درخواست به متقاضي نشان داده ميشود در سامانه
تعداد مراحل حضوري : 2 بار.
بار اول براي آشنايي با سامانه و دريافت آيين نامه و سامانه
بار آخر براي دريافت پروانه و ارسال مدارك دستي به كارشناسان مسئول.پروانه با امضاي رييس دانشگاه فيزيكي ارسال ميشود.
استعلام: از معاونت بهداشتي ، اداره نظارت و دفتر فني دانشگاه صورت مي گيرد.
|
توافق سطح خدمت :
|
|