سه شنبه،16 خرداد 1402 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • تمديد پروانه موسسات پزشكي
      شناسنامه خدمت : ۱۶۰۴۱۰۱۲۱۰۱
      عنوان خدمت : تمديد پروانه موسسات پزشكي
      نوع خدمت : خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به كسب و كار (G2B) خدمت به ديگر دستگاه هاي دولتي (G2G)
       شناسنامه
       
      شناسنامه خدمت60.5  کيلوبايت
      لینک : https://parvaneh.behdasht.gov.ir/publicpages
      ساعات ارایه خدمت : ساعات اداري كليه ايام هفته
      نحوه دسترسی : حضوري و آنلاين
      مدارک مورد نیاز : با توجه به نوع درخواست مدارك مورد نياز بسيار متغير مي باشد كه در سامانه مشخص شده است
      آدرس محل ارایه : وزارتخانه
      شخص مسئول پاسخگویی خدمت : نيكي پناهي 09167166581
      متوسط زمان : ميانگين زمان ارائه پاسخ به ارباب رجوع در سامانه 10 روز است . اما اگر زمان تمديد گذشته باشد نياز به طرح در كميسيون دارد در كل تا زمان نتيجه كميسيون 45 روز است.
      تعداد بار مراجعه حضوری : يك بار جهت تحويل پروانه
      هزینه : هزينه هاي اخذ شده جهت انجام اين خدمات شامل هزينه هاي جانبي غير مرتبط از قبيل هزينه‌هاي اخذ گواهي هاي عدم اعتياد، سوء پيشينه هاي انتظامي و كيفري و بازديد كارشناس بهداشت و تهيه نقشه و مدارك مي باشد و هزينه هاي مرتبط با اخذ پروانه ها شامل صدور و تمديد پروانه
      تلفن : نيكي پناهي 09167166581
      سایر موارد :

       شرح خدمت :

      با توجه به تاريخ اعتبار پروانه هاي موسسات پزشكي منطبق بر مدارك و شرايط متقاضيان، پس از اتمام تاريخ اعتبار پروانه موسسه، ادامه ارائه خدمات به صورت قانوني منوط به تمديد اعتبار پروانه است. در غير اينصورت هرگونه فعاليت پس از خاتمه اعتبار غيرقانوني تلقي مي شود.
      ارائه رسيد خدمت: پس از بررسي درخواست در كمسيون ماده 20 دانشگاه ، پروانه صادرمي شود.و رسيد زمان دار در سامانه قابل رويت مي باشد.

      توافق سطح خدمت :
       بيانيه توافق سطح خدمت
       
      گردش كار33.99  کيلوبايت

      پيشنهاد و انتقاد در باره خدمت


      نظرسنجي در باره خدمت


      طرح شكايت


      تاريخ ايجاد : ۱۴۰۰/۰۴/۱۶



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 27909431 آخرین به روزرسانی: 15 خرداد 1402

پشتيباني افراد كم توان

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
كانال ايتا دانشگاه
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
دستور العمل بروزرساني سايت
فرم مشاركت الكترونيكي شهروندان در فرآيندها و تصميمات
فروم گفتگوي دانشگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.49676299095154 seconds.
memoryUsage : 6602Kb