سه شنبه،16 خرداد 1402 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • اصلاحات مورد بر اساس تقاضاي موسسه پزشكي
      شناسنامه خدمت : ۱۶۰۶۱۰۱۲۱۰۳
      عنوان خدمت : اصلاحات مورد بر اساس تقاضاي موسسه پزشكي
      نوع خدمت : خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به كسب و كار(G2B) خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي(G2G)
       شناسنامه
       
      شناسنامه259.57  کيلوبايت
      لینک : https://parvaneh.behdasht.gov.ir/publicpages
      ساعات ارایه خدمت : ساعات اداري كليه ايام هفته
      نحوه دسترسی : حضوري و آنلاين
      مدارک مورد نیاز : با توجه به نوع موسسه درخواستي (بيش از 50 نوع موسسه و مركز) و نوع مالكيت آن (خصوصي حقيقي، خصوصي حقوقي، دولتي و عمومي غير دولتي) مدارك و مستندات مورد نياز جهت طرح موضوع در كميسيونهاي قانوني و صدور موافقت اصولي و پروانه هاي بهره برداري متفاوت مي باشد. كه به صورت مجزا و بنا به نوع درخواست در سامانه وجود دارد كه به شرح ذيل مي‌توان از آنها ذكر كرد:

      جهت موسسين حقيقي: شناسنامه صفحه اول و توضيحات، كارت ملي (پشت و رو)، كارت پايان خدمت (پشت و رو) دانشنامه يا آخرين مدرك تحصيلي، پروانه دائم، پروانه مطب، گواهي هاي گذرانده شده، حكم كارگزيني، گواهي پايان طرح و صندوق رفاه، برگه مهر و امضاء شده، فرم تعهد موسس، گواهي هاي عدم سوء پشينه هاي انتظامي، كيفري و عدم اعتياد


      موسسين حقوقي (شركتهاي ثبت شده ، خيريه و تعاوني): علاوه بر مدارك ذكر شده در بالا جهت تمامي موسسين نياز به مدارك ثبتي شركت از قبيل: اساسنامه شركت، روزنامه رسمي و آخرين تغييرات روزنامه رسمي و تاييد موسسات خيريه و نامه موافقت شبكه هاي هر شهرستان مي باشد.


      موسسين دولتي و عمومي غير دولتي: درخواست بالاترين مقام سازماني استان مورد نياز مي باشد.

      بعد از اخذ مدارك موافقت اصولي و طرح موضوع در كميسيونهاي قانوني ماده 20 اصل مدارك ذكر شده جهت بررسي و تصوير مدارك هويتي (شناسنامه، كارت ملي، كارت پايان خدمت، مدارك تحصيلي و ...) جهت تكميل پرونده مورد نياز مي باشد همچنين جهت صدور موافقت اصولي نياز به ارائه تعهد محضري موسسين مبني بر عدم واگذاري و مشاركت سايرين در موافقت اصولي مي باشد.

      مدارك مورد نياز جهت مرحله بهره برداري

      سند مالكيت، اجاره نامه، فرمهاي تعهد محضري اجاره هاي زير 5 ساله، املاك فاقد سند و رضايت نامه همسايگان حهت ساختمانهايي كه داراي واحد مسكوني مي باشد. گزارش بازديد كارشناسان معاونت بهداشتي و نظارت بر درمان

      جهت مسئولين فني و پرسنل نيز مدارك ذكر شده در موسسين حقيقي مورد نياز مي باشد به اضافه فرم تعهد مسئولين فني و پرسنل و جهت بيمارستانها و موسسات پرتو پزشكي نياز به اخذ مجوز كار با اشعه از سازمان انرژي اتمي مي باشد.

      ارائه قرداد با بيمارستانها، درمانگاهها، آمبولانس هاي خصوصي و پزشك جهت بعضي از موسسات

      ارائه اصل پروانه هاي بهره برداري و مسئولين فني قبلي جهت تغييرات در پروانه ها و تمديد آنها
      آدرس محل ارایه : وزارتخانه
      شخص مسئول پاسخگویی خدمت : نيكي پناهي 09167166581
      متوسط زمان : ميانگين زمان اصلاح و طرح در كميسيون 45 روز است.
      تعداد بار مراجعه حضوری : يك بار جهت تحويل پروانه
      هزینه : هزينه هاي اخذ شده جهت انجام اين خدمات شامل هزينه هاي جانبي غير مرتبط از قبيل هزينه‌هاي اخذ گواهي هاي عدم اعتياد، سوء پيشينه هاي انتظامي و كيفري و بازديد كارشناس بهداشت و تهيه نقشه و مدارك مي باشد و هزينه هاي مرتبط با اخذ پروانه ها شامل صدور و تمديد پروانه
      تلفن : نيكي پناهي 09167166581
      سایر موارد :

       شرح خدمت :

      در صورت وجود هرگونه تغييري در پروانه ثبت شده يك موسسه، پس از ارسال شرح درخواست توسط متقاضي در صورت عدم منع قانوني، تغييرات مورد نظر(تغيير آدرس، تغيير نام، تغيير ساعات فعاليت و ...) اعمال و پروانه اصلاح مي‌گردد.
      ارائه رسيد : درصورت درخواست توسط متقاضي قابل پيگيري در سامانه مي باشد.
      كد رهگيري :با درخواست متقاضي جهت ابطال، كد 6 رقمي به عنوان شماره درخواست به متقاضي نشان داده ميشود در سامانه 
      استعلام :از معاونت بهداشتي ، اداره نظارت و دفتر فني دانشگاه صورت مي گيرد.

      توافق سطح خدمت :
       بيانيه توافق سطح خدمت
       
      گردش كار36.57  کيلوبايت

      پيشنهاد و انتقاد در باره خدمت


      نظرسنجي در باره خدمت


      طرح شكايت


      تاريخ ايجاد : ۱۴۰۰/۰۴/۱۶



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 27909414 آخرین به روزرسانی: 15 خرداد 1402

پشتيباني افراد كم توان

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
كانال ايتا دانشگاه
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
دستور العمل بروزرساني سايت
فرم مشاركت الكترونيكي شهروندان در فرآيندها و تصميمات
فروم گفتگوي دانشگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.65785813331604 seconds.
memoryUsage : 6620Kb