سه شنبه،16 خرداد 1402 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نظر سنجي خدمات
      نام و نام خانوادگی :
      خدمت مورد نظر :
      نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار :
      نحوه اطلاع رسانیدرباره مدارک موردنیاز برای اراِیه خدمت :
      انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی :
      نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخویی مسئول مربوطه :
      امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت :
      به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما :
      راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها :
      دقت کارمند درانجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد :
      تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت :
      تهعد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت :
      میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت :
      نظم ،ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت :
      دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه :
      ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه ، کارت ملی و ...)به بخشهای مختلف :
      احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت :
      احساس رضایت از خدمت دریافت شده :



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 27909301 آخرین به روزرسانی: 15 خرداد 1402

پشتيباني افراد كم توان

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
كانال ايتا دانشگاه
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
دستور العمل بروزرساني سايت
فرم مشاركت الكترونيكي شهروندان در فرآيندها و تصميمات
فروم گفتگوي دانشگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.86282706260681 seconds.
memoryUsage : 4346Kb