پنج شنبه،13 آذر 1399 English

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نظر سنجي خدمات
      نام و نام خانوادگی :
      خدمت مورد نظر :
      نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار :
      نحوه اطلاع رسانیدرباره مدارک موردنیاز برای اراِیه خدمت :
      انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی :
      نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخویی مسئول مربوطه :
      امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت :
      به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما :
      راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها :
      دقت کارمند درانجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد :
      تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت :
      تهعد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت :
      میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت :
      نظم ،ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت :
      دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه :
      ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه ، کارت ملی و ...)به بخشهای مختلف :
      احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت :
      احساس رضایت از خدمت دریافت شده :



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 23914223 آخرین به روزرسانی: 13 آذر 1399

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.7662479877472 seconds.
memoryUsage : 4820Kb