• 1403/05/22 - 07:59
  • - تعداد بازدید: 61
  • - تعداد بازدیدکننده: 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین تجلیل دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مجموعه صداوسیمای مرکز لرستان

به گزارش وبدا، آیین تجلیل از مجموعه صدا و سیمای مرکز لرستان، امروز با حضور دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه، دکتر فرهادی معاون توسعه و منابع دانشگاه، دکتر عزت پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت و کاظم مرادی رئیس هیئت مدیره این مجمع و مدیر روابط عمومی دانشگاه و با حضور دکتر شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان و معاونین این سازمان برگزار شد.

به گزارش وبدا، آیین تجلیل از مجموعه صدا و سیمای مرکز لرستان، امروز با حضور دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه، دکتر فرهادی معاون توسعه و منابع دانشگاه، دکتر عزت پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت و کاظم مرادی رئیس هیئت مدیره این مجمع و مدیر روابط عمومی دانشگاه و  با حضور دکتر شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان و معاونین این سازمان برگزار شد.

 در این نشست دکتر دلفان با اشاره به اهمیت رسانه در ترویج سلامت، به تاثیر ساخت و پخش برنامه های آموزشی اشاره کرد و گفت: موضوع سلامت مستلزم همکاری همه دستگاه هاست که صداوسیما در خط مقدم این خدمت رسانی به مردم قرار دارد.
 دکتر دلفان با اشاره به توسعه امکانات و تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا در بیمارستان ها و مراکز مختلف بهداشتی و درمانی استان و افتتاح بیش از صد و بیست پروژه مختلف در حوزه سلامت طی ٣ سال گذشته اشاره کرد و گفت: لرستان ظرفیت های خوبی جهت برند شدن در حوزه سلامت را دارد که صداوسیما در معرفی این امکانات و مراکز کمک شایانی نموده است.
 دکتر شیروی نیز با اشاره به پخش برنامه های مختلف بصورت روزانه و منظم در حوزه سلامت، در خصوص همکاری هرچه بیشتر و ساخت برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی در این حوزه اعلام آمادگی کرد.
معاون سیمای مرکز لرستان نیز در سخنانی به تعامل مثبت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد و از زحمات کارکنان این واحد در دانشگاه قدردانی نمود.

 یکشنبه ٢١ مردادماه ۱۴۰۳
✍️ نیما مصلح / وبدا لرستان

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 3208
کلمات کلیدی
خانم  شرافتی
مؤلف خبر

خانم شرافتی

تصاویر