بازدید ریاست سازمان اورژانس کشور از روند خدمترسانی در شهرستان دورود
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود، امروز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵، با حضور ریاست محترم سازمان اورژانس کشور، نماینده مردم شریف شهرستان دورود در مجلس شورای اسلامی، حجتالاسلام والمسلمین قائدرحمتی امام جمعه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود، امروز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵، با حضور ریاست محترم سازمان اورژانس کشور، نماینده مردم شریف شهرستان دورود در مجلس شورای اسلامی، حجتالاسلام والمسلمین قائدرحمتی امام جمعه شهرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، معاون درمان دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، از برخی پایگاههای عملیاتی اورژانس به صورت سرزده در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد. در این بازدید سرزده جناب آقای دکتر میعاد فر وعده تخصیص اعتبار دو میلیارد تومانی جهت ساخت پایگاه اورژانس در سطح شهرستان را دادند.
در پایان، هیئت بازدیدکننده از مرکز mri و نگهداری معلولان پردیس بازدید کرده و ضمن دیدار با مددجویان و کارکنان این مرکز، هدایایی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان به این مجموعه اهدا شد.
نظر دهید