• // - 10:12
  • - تعداد بازدید: 312
  • - تعداد بازدیدکننده: 300
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

مشکلات بیمه تکمیلی پرسنل دانشگاه به زودی مرتفع می شوند

مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مشکلات بیمه تکمیلی پرسنل دانشگاه به زودی مرتفع می شوند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اسماعیل رضایی نوزدهم مرداد ماه در خصوص مشکلاتی که برای ثبت و دریافت هزینه های بیمه تکمیلی

مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مشکلات بیمه تکمیلی پرسنل دانشگاه به زودی مرتفع می شوند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اسماعیل رضایی نوزدهم مرداد ماه در خصوص مشکلاتی که برای ثبت و دریافت هزینه های بیمه تکمیلی برخی از پرسنل به وجود آمده است، عنوان کرد: در خدمات تعهدی بیمه تعدادی از سرفصل های درمانی دارای محدودیت هستند که در حال پیگیری و رفع آن از طریق بیمه کوثر که طرف قرارداد دانشگاه می باشد هستیم.
وی ادامه داد: این مشکلات به زودی مرتفع خواهند شد.
مدیر رفاهی دانشگاه تصریح کرد: رویه ی ثبت هزینه ها در هر سازمان بیمه ای متفاوت بوده و در سازمانی که امسال با دانشگاه وارد قرارداد شده به صورت ثبت در سامانه توسط پرسنل و پس از آن تحویل اصل مدارک به صورت دستی می باشد.
رضایی اظهار کرد: پس از تأیید مستندات بارگذاری شده در سامانه، پرسنل می توانند با تحویل اصل مدارک طبق فرم مربوطه به فاصله ی چند روز حق بیمه ی خود را دریافت کنند.
وی تأکید کرد: به جز شبکه های بهداشت و درمان چگنی، رومشگان و سپیددشت که فاقد نمایندگی بیمه کوثر می باشند، در سایر شبکه ها نماینده ی بیمه در ستاد شبکه حاضر بوده و اصل مدارک را تحویل می گیرد.
مدیر رفاهی دانشگاه افزود: کار جمع آوری مستندات سه شبکه ی فاقد نمایندگی بیمه را امور رفاهی شبکه انجام و روزهای یک شنبه به نمایندگی بیمه مستقر در ستاد دانشگاه منتقل می کند.
رضایی همچنین گفت: در شهرستان کوهدشت مشکلاتی در مورد نمایندگی بیمه کوثر به وجود آمده است که در دست پیگیری بوده و به زودی نماینده جدید این بیمه معرفی و در ستاد شبکه مستقر خواهد شد.
وی ادامه داد: تا زمان معرفی نمایندگی جدید فرآیند تحویل و انتقال مستندات بیمه ای پرسنل توسط امور رفاهی شبکه انجام خواهد شد.

مدیر رفاهی دانشگاه در مورد برخی از شهرستان ها که فاقد مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه کوثر می باشند، تصریح کرد: با هماهنگی روسای شبکه ها فرآیند انتخاب مراکز درمانی که مورد اعتماد بوده و تمایل به انعقاد قرارداد با این بیمه می باشند در دست پیگیری بوده و این مراکز نیز به زودی انتخاب و معرفی می شوند.
رضایی به مشکلات به وجود آمده در زمان انعقاد قرارداد با بیمه تکمیلی دانشگاه اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری مناقصه و انتخاب سازمان بیمه گر برای دانشگاه، کشور وارد جنگ تحمیلی 12 روزه شد و اجرای یکسری از فرآیندهای اداری به تعویق افتاد.
وی افزود: جاماندگی برخی از پرسنل برای ثبت نام به خاطر مسائل به وجود آمده در کشور باعث شد زمان دیگری را برای ثبت نام جاماندگان اعلام کنیم که روند خدمات بیمه تکمیلی را مدتی به تعویق انداخت.
مدیر رفاهی دانشگاه عنوان کرد: پرداخت قطعی دانشگاه به این سازمان بیمه ای به خاطر مسائل به وجود آمده از مرداد ماه جاری آغاز شد و با این روند بدیهی است وقفه هایی در پرداخت خسارات پرسنل به وجود آید.
وی ضمن تقدیر از سرپرست دانشگاه و معاون توسعه و مدیریت به خاطر پرداخت 50 درصدی حق بیمه ی تکمیلی پرسنل که برای اولین بار محقق شد، ابراز کرد: با پیگیری هایی که در دست اجراست به زودی مشکلات تعهدات بیمه و دریافت مدارک رفع خواهد شد ضمن این که پرسنل دانشگاه در هر واحد تابعه ای از سراسر استان می توانند سوالات و مشکلات خود را در مورد بیمه تکمیلی به رابط امور رفاهی خود منتقل کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.
مدیر رفاهی دانشگاه تصریح کرد: وظیفه ی اداره امور رفاهی صرفا پیگیری کمیت و کیفیت خدمات سازمان بیمه ای به پرسنل می باشد.
رضایی افزود: انتخاب شرکت بیمه ای پس از انجام فرآیند مناقصه و بازکردن بسته های پیشنهادی توسط کمیته ی مربوطه در اداره امور قراردادهای دانشگاه انجام می شود. 
پرسنل دانشگاه که تحت پوشش بیمه تکمیلی کوثر می باشند می بایست ابتدا هزینه های درمان خود را به وسیله ی سیستم رایانه و یا گوشی موبایل به آدرس: sinad.kins.ir ثبت کرده و پس از تأیید مدارک اصلی را به صورت دستی تحویل نماینده ی بیمه مستقر در اداره و یا رابط امور رفاهی خود دهند.


➖خبر: کاظمی زهابی

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 7511
کلمات کلیدی
خانم  شرافتی
مؤلف خبر

خانم شرافتی