• 1403/05/02 - 08:55
  • - تعداد بازدید: 59
  • - تعداد بازدیدکننده: 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت

دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان با مدیرعامل و مدیر درمان موسسه خیریه پزشکی نوین

صبح امروز دکتر بهروز عزت‌پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان با زهرا پسندیده مدیرعامل و پروین بختیاری مدیر درمان موسسه خیریه پزشکی نوین دیدار و گفتگو کرد.

صبح امروز دکتر بهروز عزت‌پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان با  زهرا پسندیده مدیرعامل و پروین بختیاری مدیر درمان موسسه خیریه پزشکی نوین دیدار و گفتگو کرد.
 ابتدا مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان در خصوص چگونگی گسترش همکاری‌های فی مابین مباحثی را مطرح کرد و افزود: امیدواریم این همکاری‌ها منجر به ارائه خدمات رسانی بهتر و بیشتر به بیماران بی‌بضاعت و نیازمند به جراحی زیر ۱۸ سال و نیز زنان بی‌سرپرست و خودسرپرست شود.
 سپس زهرا پسندیده مدیرعامل موسسه خیریه پزشکی نوین با استقبال از گسترش همکاری‌ها گفت: مهمترین خدماتی که از طرف خیریه می‌تواند ارائه شود علاوه بر هزینه‌های جراحی ( خصوصاً جراحی های قلب)، ایاب و ذهاب و اسکان بیماران و همراهان لرستانی به تهران نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.
در پایان دکتر عزت‌پور پیشنهاد کرد باتوجه به تجربه موفق برگزاری برنامه درمان رایگان بیماران شکاف لب توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجمع خیرین سلامت استان لرستان، در خصوص « پروژه غربالگری بیماری های قلب کودکان لرستانی»، ساز و کار مشخص و موثری با موسسه خیریه پزشکی نوین اتخاذ شود تا لرستان بعنوان اولین استان های پایلوت این پروژه در کشور به مردم خدمت رسانی نماید.
دوشنبه یکم مردادماه ۱۴۰۳
 ذبیح محسنی / وبدا لرستان

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 3027
کلمات کلیدی
خانم  شرافتی
مؤلف خبر

خانم شرافتی