• 1402/09/28 - 14:39
  • - تعداد بازدید: 73
  • - تعداد بازدیدکننده: 73
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
جلسه پیاده سازی دستور العمل بیماران خاص و صعب العلاج

حضور مدیرآمار وفناوری اطلاعات دانشگاه در جلسه پیاده سازی دستور العمل بیماران خاص و صعب العلاج

مدیر کل بیمه سلامت لرستان عنوان کرد؛ عدم محدودیت پرداخت هزینه درمان به بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط بستری ����مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان از عدم محدودیت پرداخت هزینه به بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط بستری در بیمارستان‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان لرستان، امروز ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲،دکتر محسن اسدبیگی در جلسه بررسی رفع مسائل و مشکلات پذیرش و ارائه خدمت به بیمه شدگان صندوق بیماران خاص و صعب العلاج با مدیر اطلاعات و آمار و فناوری دانشگاه و مسئولین فناوری اطلاعات بیمارستان‌های دولتی استان،اظهار کرد: در راستای اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج وقتی فردی مستقیم و به صورت سرپایی برای هزینه درمان مراجعه می‌کند فقط تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌تواند دریافت کند اما وقتی فردی در قالب بستری در بیمارستان‌ها اقدام کند بدون هیچ محدودیتی می‌تواند هزینه درمان را دریافت نماید.

����وی ادامه داد: لرستان در اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی توانسته‌ایم کمک شایانی به مردم انجام دهیم.

����مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: در بحث شناسایی و پرداخت هزینه به بیماران هنوز هم در کشور بالای جدول قرار داریم و در مقایسه با استان‌های پرجمعیت توانستیم اعتبار خوبی را جذب کنیم.

����اسدبیگی خاطرنشان کرد: آماده سازی و زیرساخت طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج به خوبی در بیمارستان‌ها انجام شده و در بخش HIS با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم به زودی رفع شود.

����مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های سامانه HIS بیمارستان ها برای ثبت پرداخت هزینه‌های بیماریها خاص و صعب‌العلاج آماده است، افزود: سامانه های HIS بیمارستان ها تقریبا آماده است و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد تا این سامانه که از طریق وب سرویس نسخه الکترونیک صورت می گیرد و محاسبه تعرفه و پرداختی به بیماران بر اساس این سیستم انجام می شود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم رفع کنیم.

����وی تصریح کرد: برای افزایش دقت و تسریع در ارائه خدمات به بیمار ، تسریع در تشکیل و گردش پرونده دربیمارستان ، بازیابی سریع پرونده برای اهداف گوناگون و امکان استفاده آسان از مدارک پزشکی و ... وجود HIS درهر بیمارستانی ضروری است و HIS تمامی این مسائل را برای بیمارستان حل می کند و بیمارستان را از یک سازمان سنتی به یک مرکز مدرن درمانی تبدیل می کند.

����اسدبیگی با اشاره به اینکه پایه همه خدمات دهی بحث الکترونیک و هوشمندسازی است یادآور شد:از آنجا که خدمات سازمان بیمه سلامت گسترده شده پیش بینی می‌شود که صد در صد خدمات به صورت الکترونیک انجام شود که در این راستا زیرساخت‌های خوبی در زمینه الکترونیکی شدن خدمات صورت گرفته است.

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سیستم
مؤلف خبر

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید